JULSHOW The Cadillac Band uppträder med sin julshow i Floda Lada på fredag den 11 december.
Rock’n’rollbandet har blivit Flodafavoriter och spelar här minst en gång om året.
I somras hade de konsert på Nääs. På fredag blir det lite mer jullåtar på repertoaren.
Räkna med en både Blue och White Christmas – och kanske en Växeln hallå! – mellan Carl Perkins- och Elvis Presley-låtarna. ”Jätte rock’n’roll-feeling” utlovas.

The Cadillac Bands grundsättning utgörs av Börje Hallberg på bas och sång, Ulf Nilsson på trummor , Janne ”Lucas” Persson på piano och dragspel. Bengt Augustsson och Mikael Berggren spelar gitarr.
Att Cadillac Band tar med sig prominenta gästartister ut på turné är mer regel än undantag. Gärna amerikanska musiker som spelat med allt från Elvis Presley till Fleetwood Mac, men även svenska storheter som Ebbott och Emrik har gästat.[box type=”info”] VAD: The Cadillac Band Julshow
NÄR: Fredag 11 december kl. 19.00. Insläpp från 18.00
VAR: Floda Lada
HUR: Förköp finns hos ”Hasse på Tappen”, alltså Statoil Flodamotet[/box]
Att Cadillac Band tar med sig prominenta gästartister ut på turné är mer regel än undantag. Gärna amerikanska musiker som spelat med allt från Elvis Presley till Fleetwood Mac, men även svenska storheter som Ebbott och Emrik har gästat.[box type=”info”] VAD: The Cadillac Band Julshow
NÄR: Fredag 11 december kl. 19.00. Insläpp från 18.00
VAR: Floda Lada
HUR: Förköp finns hos ”Hasse på Tappen”, alltså Statoil Flodamotet[/box]





