Kommunalt/Nyheter Oxen kommer tillbaka april 27, 2022april 27, 2022 Enligt säkra källor beslutade kommunstyrelsen idag att Oxen kommer att pryda platsskyltarna vid kommunens gränser! Kommunvapnet Kommentarer Japp något sent svar från mig Men vad bra, Ta bort all med trasan och ta in oxen i fin rummet där den skall vara Med vänlig hälsning, Stefan Andersson Svara Välkommen tillbaks, skulle aldrig ersatts med en trasbit från första början! Onödugt med dessa trendbrott sim skapas. Svara Riktigt glädjande. Nu kan de bara se till att Gråbos rondeller blir lika fina som resterande kommunen, inte en lerhög=sedum eller stenhögensom de gömmer en blomkruka i, inte ens ett litet grönt stråk för vårens krokus Svara Härligt,det skulle aldrig ha bytts. Den fruktansvärda trasan borde aldrig ha sett dagens ljus. Svara Lämna ett svar Avbryt svarDin e-postadress kommer inte att publiceras. Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar. Δ
Japp något sent svar från mig Men vad bra, Ta bort all med trasan och ta in oxen i fin rummet där den skall vara Med vänlig hälsning, Stefan Andersson Svara
Välkommen tillbaks, skulle aldrig ersatts med en trasbit från första början! Onödugt med dessa trendbrott sim skapas. Svara
Riktigt glädjande. Nu kan de bara se till att Gråbos rondeller blir lika fina som resterande kommunen, inte en lerhög=sedum eller stenhögensom de gömmer en blomkruka i, inte ens ett litet grönt stråk för vårens krokus Svara
Novahallen: Desinformation om verksamhetsbidrag Det här svaret får Christian Eberstein (KD) på en av frågorna om
Krönika: Novahallen – ett lättlöst problem om kommunen vill. Senaste utspelet Fortfarande, efter mer än ett år, har kommunen inte lyckats
Debatt: Kommunalrådet ute på villovägar Kommunalrådet Viktor Lundblad påstår i en insändare Lerums Tidning att Nya Novahallen
KD interpellerar om Novahallen KD:s Christian Eberstein ställer frågor till kommunstyrelsens ordförande Viktor Lundblad om den
Ställplats Lerum – Ebberöds bank Bullerplanket vid Ställplats Lerum är nu färdigställt till en kostnad av 2
Japp något sent svar från mig
Men vad bra,
Ta bort all med trasan och ta in oxen i fin rummet där den skall vara
Med vänlig hälsning, Stefan Andersson
Välkommen tillbaks, skulle aldrig ersatts med en trasbit från första början!
Onödugt med dessa trendbrott sim skapas.
Riktigt glädjande. Nu kan de bara se till att Gråbos rondeller blir lika fina som resterande kommunen, inte en lerhög=sedum eller stenhögensom de gömmer en blomkruka i, inte ens ett litet grönt stråk för vårens krokus
Härligt,det skulle aldrig ha bytts.
Den fruktansvärda trasan borde aldrig ha sett dagens ljus.